Navigatie

Adressen

  • Bezoekadres
    Noothoven van Goorstraat 11e Gouda
  • Postadres
    Postbus 109, 2800 AC Gouda
  • Informatie & Reserveringen
  • 0182-587056
    (MundoRado Reizen)
  • info@mundorado.nl
  • Kamer van Koophandel
    41149019
  • BTW-nummerNL
    61.73.305.B01

Reisdocumenten

Afhankelijk van de soort reis die u geboekt heeft, ontvangt u ca 10 dagen tot een week voor vertrek uw reispapieren. Uw reispapieren bestaan uit:

  • Informatie over de bestemming;
  • Informatie over het hotel, excursies en lokale (toegankelijke) restaurants en cafés
  • Deelnemerslijst (bij deelname aan een groepsreis)
  • Vertrektijden, verzameltijd en -plaats;
  • Verblijfsadres(sen) en bijbehorend(e) telefoonnummer(s) tijdens de reis;
  • Kofferlabels;  

Na afloop van de vakantie horen wij graag uw mening over de vakantie. U ontvangt van ons een mail met een link naar het evaluatieformulier met het verzoek deze in te vullen. Graag horen wij hoe uw vakantie verlopen is!  

Paspoort/ID-kaart/Visum 
Welke reisdocumenten u nodig hebt, verschilt per reis. Meestal volstaat een paspoort of Europese identiteitskaart, maar soms is een visum nodig (dit is voor eigen rekening). Bij de reis wordt aangegeven welke documenten vereist zijn. U bent zelf verantwoordelijk voor geldige reisdocumenten.

© Buitenhof Algemene voorwaarden